Indholdsstrategi for sociale medier

Astrid Haug

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


Offentlig innovation 2.0

Annemette Digmann, Kirsten Engholm Jensen og Jens Peter Jensen

Innovation er på dagsordenen i dagens velfærdssamfund. Læs om udviklingen fra de første famlende skridt, til vi når frem til en offentlig innovation 2.0.

300,00
240,00


Hvordan vi fik travlt med at lave ingenting

Dennis Nørmark og Anders Fogh Jensen

For 100 år siden var alle overbeviste om, at vi i dag ville arbejde 15 timer om ugen. Det skete ikke. Og det var ikke, fordi effektiviseringerne udeblev. Vi arbejder sta­dig på livet løs. I denne bog begiver antropologen Dennis Nørmark og filosoffen Anders Fogh Jensen sig ud på en rejse for at finde ud af, hvad vi laver i vores arbejdstid. Det er blevet en rejse ind i det absurde, hvor meningen med arbejdet er forsvundet, og hvor løftet om fritid aldrig blev indløst. I ste­det fik vi flere regler, kontroller, møder og ligegyldige Power­Point-præsentationer.

 

299,95
239,96


Emotional Intelligence

Daniel Goleman

Daniel Goleman viser betydningen af følelsesmæssig intelligens, som hviler på kvaliteter som selverkendelse og selvbeherskelse, vedholdenhed, flid og motivation, indlevelsesevne og situationsfornemmelse.

400,00
320,00


Den overraskende fortælling om, hvad det vil sige at være liberal

Lars Tvede

Lars Tvede viser, hvordan der løber et liberalt livssyn som en rød tråd fra antikkens græske bystater og frem til vore dages mest velstående og lykkeligste lande. Dengang som nu blev landene rige, når de blev frie.

350,00
280,00


Hold op med at udsætte tingene og få mere fra hånden på kortere tid

Brian Tracy

175,00
140,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.