Til alle; som vil inspirere andre og blive inspireret

Simon Sinek

300,00
240,00


Indholdsstrategi for sociale medier

Astrid Haug

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


Kom ud af boksen

The Arbinger Institute

Ledelse og selvforståelse viser, hvordan man kommer ud af boksen og begynder at etablere en empatisk og respektfuld forbindelse til andre. Bogen er personligt udfordrende og uomgængelig inden for autentisk lederskab. Den henvender sig til ledere på alle niveauer.
 

250,00
200,00


En fortælling om lederskab

Patrick Lencioni

Dette er en fortælling om de fem mest almindelige dysfunktioner i et team - og om, hvordan man kan overvinde dem.

300,00
240,00


En håndbog - NU med indoktrinering, vold og hjernevask

Klaus Kjøller

Bogen viser, hvordan man opfatter hinanden styrker sit image over for ´modstanderen´. Den gennemgår persontyper og en lang række metoder, som man kan bruge til at manipulere i forskellige situationer: Hvordan får man sin vilje over for tryghedsnarkomaner, karrieremagere, fanatikere, skrankepaver.

350,00
280,00


Personlig og professionel effektivitet

Stephen R. Covey

Det 30 år siden den allerførste 7 gode vaner kom på gaden. Siden har denne business-klassiker hjulpet millioner af mennesker verden over med at blive mere effektive og ansvarlige.

249,95
199,96

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.