Mentaltræning. Fjern hjernens spændetrøje

Jørgen Svenstrup

Dine tanker alene er den største medvirkende årsag til, at noget er svært og noget let. Derfor skal man lære mentaltræning.

299,95
239,96


Hvordan vi fik travlt med at lave ingenting

Dennis Nørmark og Anders Fogh Jensen

For 100 år siden var alle overbeviste om, at vi i dag ville arbejde 15 timer om ugen. Det skete ikke. Og det var ikke, fordi effektiviseringerne udeblev. Vi arbejder sta­dig på livet løs. I denne bog begiver antropologen Dennis Nørmark og filosoffen Anders Fogh Jensen sig ud på en rejse for at finde ud af, hvad vi laver i vores arbejdstid. Det er blevet en rejse ind i det absurde, hvor meningen med arbejdet er forsvundet, og hvor løftet om fritid aldrig blev indløst. I ste­det fik vi flere regler, kontroller, møder og ligegyldige Power­Point-præsentationer.

 

299,95
239,96


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Succes som leder i nyt job

Lars Bo Hansen

En redskabsorienteret og anvendelig bog, som hjælper nye chefer, ledere og direktører med at skabe resultater.

300,00
240,00


Den effektive rådgivers DNA

Anne Katrine Lund og Helle Petersen

I SLÅ TIL! Den effektive rådgivers DNA får du inspiration, viden og værktøjer til at gøre en forskel som rådgiver, uanset om du rådgiver inden for jura, økonomi, IT, kommunikation, HR eller noget helt sjette. Forfatterne giver skarpe råd til, hvordan du skærper din gennemslagskraft, så du bliver hørt, og din rådgivning virker strategisk, retorisk og psykologisk.

300,00
240,00


En iværksætterberetning om at satse alt, tabe alt, udfordre de store ... og vinde til sidst

Jakob Skouboe

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.