Til alle; som vil inspirere andre og blive inspireret

Simon Sinek

300,00
240,00


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Videnmedarbejderen mellem performancemåling og fællesskab

Jakob Skov

Hvad sker der, når vidensmedarbejderen i tiltagende grad bliver udsat for målinger og evalueringer?

250,00
200,00


Styrk eksekveringsevnen og byg en talentfabrik

Steve Drotter, Jim Noel og Ram Charan

Stærke ledere på alle niveauer er en forudsætning for en virksomheds succes. Læs om, hvordan man planlægger virksomhedens arvefølge og udvikler dens ledere - via en gennemprøvet model.

350,00
280,00


Den nye mindset-teori om vejen til succes

Carol S. Dweck

Ifølge Carol Dweck har vi alle enten et fastlåst tankesæt eller et udviklende. Bogen viser, hvordan man kan fremelske det udviklende tankesæt hos sig selv eller andre.

350,00
280,00


Om at udvikle sig som leder og som menneske

Else Kathrine Relster

En bog om samspillet mellem personlighed og kvaliteten af ledelse, belyst gennem et indblik i det psykologiske maskinrum hos seks forskellige ledere.

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.