Indholdsstrategi for sociale medier

Astrid Haug

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


- udvikler virksomheden og skaber konkurrenceevne

Steen Ernland og Lars Bo Hansen

Bogen tager fat på bestyrelsens ”Hvem?” og ”Hvad?” og ikke mindst: Hvordan man kommer videre frem. Bestyrelsesmedlemmer og -formænd kan desuden tage ”Bestyrelsestesten” og få overblik over, hvilke områder de har behov for at arbejde mere med.

350,00
280,00


tro, håb og tech-giganter

Markus Bernsen

Den teknologiske udvikling har sat gang i en global værdikamp, og Danmark befinder sig midt i den.  Danmark disrupted er en journalistisk rejse gennem et land i teknologiens klør, hvor ny teknologi former vores hverdag og samfund – fra børnehaven og hospitalsgangen til ministerkontoret.

250,00
200,00


Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

Kris Østergaard

Hvis de etablerede virksomheder skal klare sig i den teknologiske tidsalder, skal de transformere hele deres innovationskultur. Tre nødvendige typer innovation bliver i denne bog gennemgået med teori og eksempler. Og læseren får svar på, hvordan man digitaliserer en kop kaffe – eller hvad man nu beskæftiger sig med.

300,00
240,00


En praktisk håndbog til undervisere

Elisabeth Trampe Madsen

En praktisk hjælp til de tusindvis af ledere, medarbejdere og konsulenter, der hver dag underviser voksne - men som ikke har træning i at undervise.

300,00
240,00


Succes med en 40 timers arbejdsuge

Trine Kolding

Bogen er til dig, der vil have konkrete anvisninger til, hvordan du får succes med en 40 timers arbejdsuge. Med praktiske, virksomme erfaringer, der kan hjælpe til at optimere din effektivitet.

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.