De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

Harvard Business Review

Mange forandringsinitiativer bliver aldrig til mere end en masse besvær og dårlig stemning – men sådan behøver det ikke at være. Her får du de ti vigtigste artikler om forandringsledelse fra Harvard Business Review.

250,00
200,00


De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

Harvard Business Review

Det bliver mere og mere klart, hvor afgørende følelsesmæssig intelligens er for godt lederskab. Her får du de ti vgtigste artikler fra Harvard Business Review om følelsesmæssig intelligens.

250,00
200,00


Tina Ebler, Søren Brandi og Anders Nørgaard

Denne håndbog hjælper forandringslederen med at styre sikkert gennem forandringsopgavens mange faser.

250,00
200,00


Mads Davidsen og Helle Hedegaard Hein

Sammen med en lang række af Danmarks absolut bedste sportsfolk undersøger forfatterne – en fodboldtræner og en ledelsesforsker – hvad det har af konsekvenser, når man ikke primært er motiveret af at vinde, men føler sig forpligtet af sit talent til at sætte sig spor på anden måde. Ofte bliver de misforstået med et potentielt talenttab til følge.

350,00
280,00


Udtryk identitet gennem corporate branding

Majken Schultz og Mary Jo Hatch

Hatch og Schultz' model hjælper virksomheder med at håndtere deres corporate brands!

350,00
280,00


Videnmedarbejderen mellem performancemåling og fællesskab

Jakob Skov

Hvad sker der, når vidensmedarbejderen i tiltagende grad bliver udsat for målinger og evalueringer?

250,00
200,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.