Hvordan vi fik travlt med at lave ingenting

Dennis Nørmark og Anders Fogh Jensen

For 100 år siden var alle overbeviste om, at vi i dag ville arbejde 15 timer om ugen. Det skete ikke. Og det var ikke, fordi effektiviseringerne udeblev. Vi arbejder sta­dig på livet løs. I denne bog begiver antropologen Dennis Nørmark og filosoffen Anders Fogh Jensen sig ud på en rejse for at finde ud af, hvad vi laver i vores arbejdstid. Det er blevet en rejse ind i det absurde, hvor meningen med arbejdet er forsvundet, og hvor løftet om fritid aldrig blev indløst. I ste­det fik vi flere regler, kontroller, møder og ligegyldige Power­Point-præsentationer.

 

299,95
239,96


Indholdsstrategi for sociale medier

Astrid Haug

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


Fortalt af Stephen R. Covey

Stephen R. Covey

7 gode vaner – fortalt af Stephen R. Covey er en kort, personlig udgave af den internationale bestseller 7 gode vaner.

149,95
119,96


Mentaltræning. Fjern hjernens spændetrøje

Jørgen Svenstrup

Dine tanker alene er den største medvirkende årsag til, at noget er svært og noget let. Derfor skal man lære mentaltræning.

299,95
239,96


Den vigtigste bog om strategi, verden endnu har set

Sun Tzu

Kunsten at føre krig har inspireret fyrster, præsidenter, statsministre, virksomhedsledere og sportsstjerner verden over i mere end 2500 år. Nu er den blevet nyoversat.

199,95
159,96


Lederskabet især i den offentlige sektor

Dorte Cohr Lützen og Birgitte Lønborg

Med praktiske eksempler, teori og refleksionsværktøjer hjælper denne bog lederen med at indrette sit personlige ledelsesrum. Bogen inspirerer til at tænke over sin personlige ledelsesstil og tilpasse den.

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.