Genopfind din virksomhed og dit lederskab - mens det stadig går godt

Jim Hagemann Snabe og Mikael Trolle

Hvad har Formel 1, tv-serien Forbrydelsen og amerikansk fodbold med virksomhedsledelse at gøre? Ganske meget, viser det sig i dreams & details, som giver svar på erhvervslivets mest akutte spørgsmål: “Hvordan genopfinder man en virksomhed, mens det stadig går godt?”

300,00
240,00


- udvikler virksomheden og skaber konkurrenceevne

Steen Ernland og Lars Bo Hansen

Bogen tager fat på bestyrelsens ”Hvem?” og ”Hvad?” og ikke mindst: Hvordan man kommer videre frem. Bestyrelsesmedlemmer og -formænd kan desuden tage ”Bestyrelsestesten” og få overblik over, hvilke områder de har behov for at arbejde mere med.

350,00
280,00


Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Søren Bechmann

Hvordan kan man arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye? Lær at arbejde med den attraktive kunderejse m.v.

300,00
240,00


The Arbinger Institute

De fleste konflikter opstår, fordi vi ikke har tilstrækkelig fornemmelse for den person, vi står over for. Lær dig selv og konflikter at kende.

250,00
200,00


Strategier for bevidst forandringslederskab

Dean Anderson og Linda Anderson

En bog om, hvordan man mestrer forandringer. Den beskriver den dybere sammenhæng mellem ledelse, personlig udvikling og organisatorisk transformation.

399,00
319,20


Mads Davidsen og Helle Hedegaard Hein

Sammen med en lang række af Danmarks absolut bedste sportsfolk undersøger fodboldtræner Mads Davidsen og ledelsesforsker Helle Hedegaard Hein, hvilke konsekvenser det har, når man ikke primært er motiveret af at vinde, men føler sig forpligtet af sit talent til at sætte sig spor på anden måde. Risikoen er talenttab!

350,00
280,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.