Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …

Alexander Osterwalder og Yves Pigneur

Dette er en håndbog alle med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder med den rigtige forretningsmodel.

399,00
319,20


Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Søren Bechmann

Hvordan kan man arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye? Lær at arbejde med den attraktive kunderejse m.v.

300,00
240,00


Hvordan vi glemte at leve et meningsfuldt liv

Morten Albæk

299,95
239,96


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Hvordan vi fik travlt med at lave ingenting

Dennis Nørmark og Anders Fogh Jensen

For 100 år siden var alle overbeviste om, at vi i dag ville arbejde 15 timer om ugen. Det skete ikke. Og det var ikke, fordi effektiviseringerne udeblev. Vi arbejder sta­dig på livet løs. I denne bog begiver antropologen Dennis Nørmark og filosoffen Anders Fogh Jensen sig ud på en rejse for at finde ud af, hvad vi laver i vores arbejdstid. Det er blevet en rejse ind i det absurde, hvor meningen med arbejdet er forsvundet, og hvor løftet om fritid aldrig blev indløst. I ste­det fik vi flere regler, kontroller, møder og ligegyldige Power­Point-præsentationer.

 

299,95
239,96


Sådan leder du dig selv, dine medarbejdere og din organisation til at skabe ekstraordinære resultater

Rasmus Hougaard, Tonny Maak Larsen og Gitte Dybkjær

The Mind of the Leader inviteres læseren til at deltage i en fredelig ledelsesrevolution. Omfattende undersøgelser viser, at der er stor uoverensstemmelse mellem, hvor godt lederne selv synes de klarer det, og hvad deres medarbejdere mener om samme sag. Medarbejderne udhungres simpelthen på helt grundlæggende parametre som følelsen af at have mening og formål i arbejdslivet, at føle sig forbundne med andre og at føle glæde på arbejdspladsen. Løsningen på disse problemer præsenteres i The Mind of the Leader som tre afgørende mentale strategier, lederen skal opdyrke: mindfulness, uselviskhed og medfølelse.

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.