Tomas Lykke



Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Bøger af Tomas Lykke



Kundeloyalitet i praksis


Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye?

300,00
240,00


- og invester i din bundlinje!


Til dem, som ønsker at skabe ændringer til gavn for kunderne i virksomheden. Hvordan kan man skabe en dramatisk effekt på indtjening, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed? Ved at skabe bedre kundeservice!

300,00
240,00


Danske Banks kurs ud af krisen


Læs historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

300,00
240,00


Virksomhedens største udfordring


Hvad gør toplederen, når kompleksitet æder 40 % af profitten? Typisk ikke noget. Det er nemlig de færreste, der ved, hvad kompleksitet gør ved forretningen – og især hvad man kan gøre ved kompleksiteten.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.