Alexander Osterwalder



Alex Osterwalder er forfatter, foredragsholder og rådgiver inden for innovation af forretnings-modeller. Hans praktiske tilgang til at designe innovative forretningsmodeller, som er udviklet sammen med dr. Yves Pigneur, praktiseres inden for mange brancher i hele verden af virksomheder som 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte og Telenor.

Bøger af Alexander Osterwalder



Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …


Dette er en håndbog alle med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder med den rigtige forretningsmodel.

399,00
319,20


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.