Simon Bentholm



Simon Bentholm er cand.mag. i medievidenskab, teknologi og kognition og adfærdsdesigner i rådgivnings-virksomheden /KL7. Simon har skrevet artikler om strategisk brug af sociale medier, udarbejdet overvågning af holdningers udbredelser i netværk og været kampagneleder under det seneste folketingsvalg. Han er også ekstern lektor i mediestrategi ved SDU og foredragsholder om bl.a. offentlig anvendelse af åbne data til velfærdsinnovation samt forretningsfokus gennem data. Desuden er Simon organisator af den danske afdeling af Open Data Drinks, hvor der arbejdes med at bruge offentlige data som værdiskaber i det private erhvervsliv, og han har fungeret som datarådgiver i så forskellige sektorer som medicinalbranchen over almene boligorganisationer til folkeskolen.

Bøger af Simon Bentholm



Virksomhedens nye grundstof


Vi er på vej mod helt nye måder at drive virksomheder på, med helt nye produkter, processer og forretningsmodeller. Tag første skridt ind i fremtiden med denne bog.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.