Pernille Hirshals



Pernille Hirshals er finanssektorens første kundeambassadør. Hun har løbende bidraget til udviklingen af Nykredits klagehåndteringspolitik og -metode og gennem alle årene selv modtaget og besvaret klager. I 2010 var hun med til at starte Kundeambassadørnetværket. Hun har tidligere haft forskellige stillinger i Københavns Kommune, bl.a. som centerchef i Københavns Borgerservice. Pernille er cand.scient.adm. fra RUC med supplerende uddannelser inden for konfliktmægling kommunikation og HR.

Bøger af Pernille Hirshals



Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder


Der er potentiale i at behandle de utilfredse kunders klager på en ordentlig måde. Fejl kan ikke undgås, men du kan lære at vende fejlene til noget godt. Og de utilfredse kunder til loyale kunder.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.