Martin Lindstrom



Martin Lindstrom er forfatter, foredragsholder og ekspert i hvordan vores hjerne fungerer, i adfærd, innovation og branding. Han hjælper de største internationale og danske virksomheder med at skabe succesfulde produkter.

Martin Lindstrom er skribent for Fast Company, Time Magazine og Harvard Business Review. Han er også forfatter til en række bøger om branding og neurologi, udgivet både på dansk og engelsk, bl.a. BRANDWASHED og SMALL DATA – DE SMÅ SPOR DER AFSLØRER STORE TRENDS.

Bøger af Martin Lindstrom



De små spor der afslører store trends


De små data kan afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.