Søren Schultz Jørgensen



SØREN SCHULTZ JØRGENSEN (tv.) er født 1967 og ph.d. i mediesociologi, cand.scient.pol. og journalist. Han har siden 2006 ejet og drevet den journalistiske udviklingsvirksomhed Kontrabande og er forfatter til en lang række analyser og udgivelser om journalistik og nyhedsmedier. Sørens ph.d.-afhandling "Gamle medier er også sociale" (2016) undersøger nyhedsmediernes sociale betydning i borgernes hverdagsliv. Han er desuden bestyrelsesmedlem i Den fynske Bladfond.

Foto: Heine Pedersen, 2018

Bøger af Søren Schultz Jørgensen



Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet


Søren Schultz Jørgensen og Per Westergård leverer en skarp analyse af nyhedsmediernes aktuelle krise. Og en unik samling af inspirerende cases peger på mulige veje videre.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.