Morten Münster



Morten Münster (f. 1980) er rådgiver inden for ad-færdsdesign. Hans kunder tæller danske og inter-nationale organisationer som Danske Bank, NATO, Novo Nordisk, Adidas, Hyper Island, Novozymes, Leo Pharma, Trygfonden, KL, KMD, YouSee og en lang række interesseorganisationer og offentlige institutioner. Sammen med dem arbejder han på at omsætte teorien fra adfærdsdesign til praksis inden for felter som ledelse, strategi, kampagner, salg og markedsføring.
Han har grundlagt og driver Danmarks største blog om adfærdsdesign på Mortenmunster.dk og skriver fast for Børsen om ledelse og strategi.

Bøger af Morten Münster



Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden


Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.