Morten Münster



Morten Münster (f. 1980). Rådgiver inden for adfærdsdesign, forfatter og foredragsholder. Han har skrevet to bestsellere om adfærd: Personlig indflydelse (2013) og Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017).

Morten Münster arbejder med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder - herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er han fast skribent for Børsen, hvor han i sin populære blog skriver om adfærd. 

I september 2020 udkommer Jytte vender tilbage, der har undertitlen: Den umoderne guide til at skabe forandringer mod alle odds. Bogen er - ligesom Jytte fra Marketing - målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

mortenmunster.com

Fotograf: Michael Falgren, 2018

Bøger af Morten Münster



How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World


Strong arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns and joint meetings obviously do not work. People don't do what we want them to do. Morten Münster gives you an evidence-based approach to changing people's behaviour. 

300,00
240,00


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden


Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.