Mads Vestergaard



Mads Vestergaard f. 1979, cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet, forsker i opmærksomhedsøkonomi og miljøer for politisk meningsdannelse på Center for Information og Boblestudier, Københavns Universitet.

På foto sammen med medforfatter Vincent F. Hendricks.

Bøger af Mads Vestergaard



Når virkeligheden taber


Medierne oversvømmes i dag af fordrejninger og forvanskninger. Første skridt til at dæmme op for den udvikling, er at forstå, hvad der forårsager den.

199,95
159,96


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.