W. Chan Kim



W. Chan Kim  er strategiprofessor på INSEAD i Fontainebleau, hvor han også er meddirektører for Blue Ocean Strategy Institute. Sammen med Renée Mauborgne rådgiver han, yder konsulentbistand og holder foredrag for virksomheder og regeringer verden over. Han er medlem af World Economic Forum og nævnes blandt verdens fem bedste business school-professorer i MBA Rankings. W. Chan Kim og Renée Mauborgne har fået publiceret adskillige artikler i blandt andet Harvard Business Review, Wall Street Journal og New York Times. Deres bog Blue Ocean Strategy fra 2005 er solgt i over 3,6 millioner eksemplarer, udgivet på 44 sprog og anerkendt som en af de mest ikoniske og betydningsfulde strategibøger, der nogensinde er skrevet.

Bøger af W. Chan Kim



Gør dine konkurrenter overflødige


Blue Ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser. Og har udviklet en model til at skifte fra rødt til blåt ocean.

350,00
280,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.