Majken Schultz



Majken Schultz er professor i organisation på CBS, hvor hun arbejder organisation, kultur, identitet og branding.

Majken Schultz sidder i bestyrelsen for en række store danske virksomheder. Hun har gennem årene udgivet en række fagbøger inden for sit fag, men i 2016 udgav hun, sammen med Tor Hernes, BJERGTAGET, en bog der fokuserer på glæden ved at vandre i bjerge.

Bøger af Majken Schultz



at vandre sammen fra Mont Blanc til Middelhavet


299,95
239,96


Udtryk identitet gennem corporate branding


Hatch og Schultz' model hjælper virksomheder med at håndtere deres corporate brands!

350,00
280,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.