Trine Nielsen



Trine Nielsen er cand. scient. Pol. fra Københavns Universitet og MA i Communication Technology fra University of Sydney. Hun har specialiseret sig i hvordan kundebehov og markedstrends kan omsættes til gode forretningsideer og arbejder i dag som markedsdirektør i KODA.

Trine har tidligere arbejdet med analyser for Politikens Hus, som marketingchef i Berlingske Annoncecenter og som Strategisk Udviklingschef i direktionen i Det Berlingske Officin, hvor hun bl.a. var med til at lancere Urban. Hun har været ansvarlig for udviklingen af et konceptværksted, der kan designe og udvikle nye produkter på tværs af platforme og medier i DR og hun har været udviklingschef i Crossroads Copenhagen. Sideløbende hermed har hun sit eget firma Konceptfaktor.
 

Bøger af Trine Nielsen




Innovation skal indgå som en integreret del af virksomhedens aktiviteter på lige for med human ressource management, branding og ledelse generelt. En bog om hvordan!

250,00
200,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.