Jesper Højberg Christensen



Jesper Højberg Christensen, født i 1955, har i 25 år været med til at tegne kommunikationsbranchen og begrebet strategisk kommunikation. Han har rådgivet mange topledelser i private og offentlige virksomheder i strategisk kommunikation, branding, forretningsudvikling og forandringsprocesser. Han underviser og er oplægsholder på en god del af de 30 institutter og deres master- og diplomuddannelser, hvor der undervises i ledelse, kommunikation og branding, og han er medforfatter af en række bøger og artikler.

Jesper Højberg Christensen er stifter af og bestyrelsesformand for Advice Ledelses- og kommunikationsrådgivning A/S, Advice Digital A/S Kommunikationsforum.dk, samt bl.a. medstifter af GroupCare, Nidab, Kommunikationskompagniet, Blue Pen og forsknings-akademiet Academy A.
 

Bøger af Jesper Højberg Christensen



topledelsens nye strategier


Hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen balancere i de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner?

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.