Lars Tvede



Lars Tvede, født 1957, er forfatter og serieiværksætter inden for bl.a. informationsteknologi. Han er uddannet ingeniør og civiløkonom og har arbejdet som hedge fund manager og fondsforvalter. Trendbogen THE GURU GUIDE TO MARKETING regner ham for en af verdens førende tænkere inden for marketing, og hans virksomheder har vundet adskillige teknologi- og innovationspriser.

Tvede har tidligere udgivet stærkt anmelderroste bøger bl.a. DET KREATIVE SAMFUND og BØRSHANDLENS PSYKOLOGI. Bøgerne er om bl.a. IT, kriseteori, børshandel, markedsføring og fremtiden og de er oversat til 11 sprog og trykt i over 35 udgaver.

Bøger af Lars Tvede



Den overraskende fortælling om, hvad det vil sige at være liberal


Lars Tvede viser, hvordan der løber et liberalt livssyn som en rød tråd fra antikkens græske bystater og frem til vore dages mest velstående og lykkeligste lande. Dengang som nu blev landene rige, når de blev frie.

350,00
280,00


Hvordan Vesten vinder fremtiden


Hvordan kan vi med mere fokus på kreativitet forme en bedre fremtid? Og omvendt: Hvordan kan vi tabe alt som mange civilisationer før os, hvis vi hæmmer kreativiteten?

399,00
319,20


Hvad vi lærte af at starte 30 virksomheder


Mere end 30 virksomheder! Så mange har Lars Tvede og Mads Faurholt stiftet. Nye og kommende iværksættere skæver til deres resultater og stiller dem mange spørgsmål om, hvad der skal til for at blive iværksætter. Derfor har de to serieiværksættere nu samlet deres erfaringer i denne bog.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.