Astrid Haug



Astrid Haug, født 1978, er selvstændig rådgiver og hjælper virksomheder og organisationer med strategisk brug af sociale medier. Hun er formand for Dansk Kommunikationsforening og har bl.a. udgivet LYT TIL ELEFANTERNE – DIGITAL KOMMUNIKATION I PRAKSIS i 2009 sammen med Anna Ebbesen og SIG DU KAN LI MIG - INDHOLDSSTRATEGI FOR SOCIALE MEDIER .

Astrid Haug er uddannet cand.mag. i medievidenskab og har de seneste ti år arbejdet med den nyeste udvikling inden for sociale medier og politisk kommunikation, herunder som community manager på Berlingske, pressechef i Københavns Kommune og på Christiansborg, særlig rådgiver i Kulturministeriet samt som frivillig kampagnemedarbejder for Demokraternes præsidentkandidat John Kerry i 2004.

Bøger af Astrid Haug



Indholdsstrategi for sociale medier


"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


Digital kommunikation i praksis


Digital kommunikation … hvad er det? Og hvordan navigerer man i det digitale univers som virksomhed, politiker eller organisation?

250,00
200,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.