Søren Bechmann



Søren Bechmann er konsulent, foredragsholder, blogger og forfatter. Service er marketing er hans fjerde bog. Han har tidligere bl.a. skrevet bogen Servicedesign, der udkom i 2010. Søren har i 25 år været kommunikationsrådgiver i reklamebranchen og blandt andet direktør partner i et af Danmarks største reklamebureauer.
 

Bøger af Søren Bechmann



Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør


Hvordan kan man arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye? Lær at arbejde med den attraktive kunderejse m.v.

300,00
240,00


Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder


Der er potentiale i at behandle de utilfredse kunders klager på en ordentlig måde. Fejl kan ikke undgås, men du kan lære at vende fejlene til noget godt. Og de utilfredse kunder til loyale kunder.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.