Søren Schultz Hansen



Søren Schultz Hansen, født 1968, uddannet cand.comm. i litteratur og kommunikation fra Roskilde Universitet samt exam.art. i filmvidenskab fra Københavns Universitet. Han er erhvervsforsker og rådgiver med speciale i digitale indfødte og ledelse, og har lang erfaring fra kommunikations- og reklamebranchen.

Søren Schultz Hansen har skrevet en række bøger, som omhandler strategi, kommunikation og digitalisering, herunder DIGITALE INDFØDTE PÅ JOB.

Bøger af Søren Schultz Hansen




Hvorfor tjekker unge Facebook før mail? Hvorfor surfer de på nettet, når de skal fordybe sig? Nye normer for nærvær, åbenhed og anerkendelse er på spil, når digitale indfødte går på job.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.