Peter Svarre



Peter Svarre er en af landets førende autoriteter inden for sociale medier og digital strategi. Han er skribent, foredragsholder og ofte anvendt kommentator i radio og tv.
Peter Svarre er dog på alle måder en praktiker, som i over ti år har arbejdet med digitale og sociale strategier for danske og internationale virksomheder som Nike, Calsberg, Saxo Bank og Novo Nordisk.
Han har været Director of User Studies i Framfab, partner i Hello Group. Idag er han direktør for in2media og har siden 2010 haft sin egen virksomhed petersvarre.dk, som beskæftiger sig med strategisk rådgivning inden for digitale og sociale medier.

Bøger af Peter Svarre



Læg kursen for virksomhedens strategi i de sociale medier


Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår. Er det din? Få hjælp til at navigere.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.