Trine-Maria Kristensen



Trine-Maria Kristensen er cand. scient. soc. (PR) og rådgiver i digital kommunikation. Trine-Maria begyndte at blogge i 2004 og var medstifter af et af Danmarks første social media-bureauer i 2005 og har siden rådgivet en lang række virksomheder og organisationer om deres brug af sociale medier. Trine-Maria afholder kurser, holder foredrag og underviser i virksomheders strategiske og praktiske anvendelse af sociale medier. Igennem alle de år Trine-Maria har arbejdet med sociale medier, har hun interesseret sig for, hvordan vi er sociale, hvorfor vi opfører os, som vi gør, over for hinanden på de sociale medier og haft fokus på, hvordan vi får mest muligt ud af sociale medier, når de nu alligevel optager så meget af vores tid.

Bøger af Trine-Maria Kristensen




Bruger du for meget tid på de sociale medier? Denne bog får dig til at reflektere over, hvornår sociale medier er gavnlige og hjælpsomme. Eller hvornår de suger din energi eller opmærksomhed uden at give dig nok igen.

300,00
240,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.