Nu kan du købe den!

"Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag."

Det var ærgerligt. Bjarne ville ellers lige have Jytte til at sætte kunden i centrum, som det stod i strategien. Men det blev så ikke lige den dag. Som så mange andre strategiske beslutninger ikke lige bliver udført … den dag, eller præcis som vi havde tænkt det. Men hvorfor er det sådan?

Morten Münsters nye bog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag udkommer i dag. 

Bogen handler om, at mennesker sjældent gør, som vi har planlagt, de skal. Morten Münsters pointe er, at vi faktisk modarbejder menneskets biologi og psykologi, når vi bruger de vanlige redskaber i værktøjskassen til at skabe forandringer i virksomheder, organisationer og samfund.

Og det er derfor, at flere argumenter, PowerPoint-slides, brændende platforme, slogans, klassisk forandringsledelse, pjecer, kampagner, fællesmøder og værdiudsagn trykt på kopper ikke virker efter hensigten.

Bogen tilbyder en praktisk og evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin.

Bogen kan give en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Den faglige term er adfærdsdesign – og det er blevet brugt flittigt (og med succes) af Obama, Cameron, Google, Amazon og en lang række danske organisationer.

Her kan du købe Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 




POPULÆRE UDGIVELSER

Ledelse og selvforståelse : Ledelse og selvforståelse viser, hvordan man kommer ud af boksen og begynder at etablere en empatisk og respektfuld forbindelse til andre. Bogen er personligt udfordrende og uomgængelig inden for autentisk lederskab. Den henvender sig til ledere på alle niveauer.
 

Den blinde vinkelDen blinde vinkel sætter dig i stand til at spotte din egen andel i problemer på arbejdspladsen, og anviser veje til at ændre indstilling, så det bliver muligt at gøre noget ved dem. For det begynder med os selv.

 

Konfliktens anatomi : De fleste konflikter opstår, fordi vi ikke har tilstrækkelig fornemmelse for den person, vi står over for. Lær dig selv og konflikter at kende.

Den ideelle holdspiller : Lær af Lencioni om de vigtigste egenskaber hos den ideelle holdspiller – og hvordan du kan arbejde med at ansætte og udvikle de rigtige.




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Benedikte Marcussen( gbbm@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus