Nu kan du købe den!

"Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag."

Det var ærgerligt. Bjarne ville ellers lige have Jytte til at sætte kunden i centrum, som det stod i strategien. Men det blev så ikke lige den dag. Som så mange andre strategiske beslutninger ikke lige bliver udført … den dag, eller præcis som vi havde tænkt det. Men hvorfor er det sådan?

Morten Münsters nye bog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag udkommer i dag. 

Bogen handler om, at mennesker sjældent gør, som vi har planlagt, de skal. Morten Münsters pointe er, at vi faktisk modarbejder menneskets biologi og psykologi, når vi bruger de vanlige redskaber i værktøjskassen til at skabe forandringer i virksomheder, organisationer og samfund.

Og det er derfor, at flere argumenter, PowerPoint-slides, brændende platforme, slogans, klassisk forandringsledelse, pjecer, kampagner, fællesmøder og værdiudsagn trykt på kopper ikke virker efter hensigten.

Bogen tilbyder en praktisk og evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin.

Bogen kan give en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Den faglige term er adfærdsdesign – og det er blevet brugt flittigt (og med succes) af Obama, Cameron, Google, Amazon og en lang række danske organisationer.

Her kan du købe Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 




POPULÆRE UDGIVELSER

Slå til! : I SLÅ TIL! Den effektive rådgivers DNA får du inspiration, viden og værktøjer til at gøre en forskel som rådgiver, uanset om du rådgiver inden for jura, økonomi, IT, kommunikation, HR eller noget helt sjette. Forfatterne giver skarpe råd til, hvordan du skærper din gennemslagskraft, så du bliver hørt, og din rådgivning virker strategisk, retorisk og psykologisk.

De første 100 dage : En redskabsorienteret og anvendelig bog, som hjælper nye chefer, ledere og direktører med at skabe resultater.

Living with VikingsLiving with Vikings is for anyone who was not born and bred in a Nordic country but lives and works there, or would just like a greater understanding of the Nordic values, habits and other shining hallmarks of the five Nordic countries.

Norden for nybegyndereNorden for nybegyndere er til både vores nye indbyggere og til de af os, som gerne vil have spejlet holdt op. Gennem interviews får vi indblik i, hvordan den nordiske tendens til at ville træffe beslutninger i plenum, give direkte kritik og indføre lighed  kan være en stor mundfuld for folk fra andre kulturer.




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Benedikte Marcussen( gbbm@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus