Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse

Du har måske været til en præsentation, hvor oplægsholderen læste op fra sin pc med bogstaver i ansigtet, mens du forsøgte at dele din opmærksomhed mellem oplægsholder og slide.

Du har sikkert også oplevet en præsentation, hvor oplægsholderen hele tiden kiggede ned i papirerne, selv om han/hun skulle formidle vigtige budskaber.
 
Så: Kender du mon en, der kan blive bedre til at holde præsentationer?
Eller kunne du selv bruge et praktisk fif eller ny viden på området?

Hvis ja, kan du med fordel gribe fat i TÆND – Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse af Kenn Ladegaard Hansen. Bogen er lige udkommet.

TÆND er til alle, der holder præsentationer: Mange vigtige budskaber og meget viden forsvinder nemlig hver dag i Bermudatrekanten mellem overfyldte punktopstillede slides, oplægsholdere med bogstaver i ansigtet og publikum. Det koster ressourcer og tid!

Det skulle vi tage og gøre noget ved, mener forfatteren. I bogen vrimler det derfor med viden, fif, gode cases og anvisninger til, hvordan man kan forbedre sine præsentationer. Læs den selv, eller giv den til en kollega ...

Kenn Ladegaard Hansen er egentlig mest kendt som fodbolddommer bl.a. i Superligaen. Han har gennem årene præsteret på fodboldbaner over for tusinder af mennesker, men har nu taget sine erfaringer fra dette virke med ind i mødelokalerne i organisationer og virksomheder (sammen med sin uddannelse som retoriker og job som kommunikationsrådgiver), når han rådgiver om bedre præsentationer.

Arrangement om TÆND
Der er meget få pladser tilbage til arrangementet De tre største udfordringer for intern kommunikation – og hvordan du løser dem! Hvis du vil have en af de sidste pladser, kan du læse om tilmelding og program i invitationen.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 test




POPULÆRE UDGIVELSER

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag : Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

Bevar dig selv : En inspirerende, insigtsfuld og handlingsanvisende bog, der i fem enkle trin viser, hvordan man kan opøve robust adfærd hos sig selv - og dermed bevare sit helbred, sin livsglæde og sin handlekraft i en accelerende og uforudsigelig moderne verden med stress og press på alle fronter.

Robusthed, skrøbelighed og det generøse lederskab : Hvad vil det sige at være robust i en arbejdssammenhæng? Og hvilke konsekvenser har kravet om robusthed for den gruppe mennesker, som bedst kan betegnes som skrøbelige

Blue ocean-skift : I Blue Ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser. Og har udviklet en model til at skifte fra rødt til blåt ocean.

Business Model Generation : Dette er en håndbog alle med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder med den rigtige forretningsmodel.




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Camilla Larsen Schmidt ( GBCLS@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus