Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse

Du har måske været til en præsentation, hvor oplægsholderen læste op fra sin pc med bogstaver i ansigtet, mens du forsøgte at dele din opmærksomhed mellem oplægsholder og slide.

Du har sikkert også oplevet en præsentation, hvor oplægsholderen hele tiden kiggede ned i papirerne, selv om han/hun skulle formidle vigtige budskaber.
 
Så: Kender du mon en, der kan blive bedre til at holde præsentationer?
Eller kunne du selv bruge et praktisk fif eller ny viden på området?

Hvis ja, kan du med fordel gribe fat i TÆND – Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse af Kenn Ladegaard Hansen. Bogen er lige udkommet.

TÆND er til alle, der holder præsentationer: Mange vigtige budskaber og meget viden forsvinder nemlig hver dag i Bermudatrekanten mellem overfyldte punktopstillede slides, oplægsholdere med bogstaver i ansigtet og publikum. Det koster ressourcer og tid!

Det skulle vi tage og gøre noget ved, mener forfatteren. I bogen vrimler det derfor med viden, fif, gode cases og anvisninger til, hvordan man kan forbedre sine præsentationer. Læs den selv, eller giv den til en kollega ...

Kenn Ladegaard Hansen er egentlig mest kendt som fodbolddommer bl.a. i Superligaen. Han har gennem årene præsteret på fodboldbaner over for tusinder af mennesker, men har nu taget sine erfaringer fra dette virke med ind i mødelokalerne i organisationer og virksomheder (sammen med sin uddannelse som retoriker og job som kommunikationsrådgiver), når han rådgiver om bedre præsentationer.

Arrangement om TÆND
Der er meget få pladser tilbage til arrangementet De tre største udfordringer for intern kommunikation – og hvordan du løser dem! Hvis du vil have en af de sidste pladser, kan du læse om tilmelding og program i invitationen.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 




POPULÆRE UDGIVELSER

Bryd muren : Selv om man er nok så forberedt på at lave en god præsentation, sker det, at de kikser. Hvorfor? Fordi de fleste præsentationer sker i modvind! Lær at vende modvind til medvind.

Kommunikationsstrategi for fattigrøve : Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen? Kommunikationsstrategier er også noget for fattigrøve.

Tag kontakt : Uha, reception forude. Det betyder smalltalk. Men hvad er smalltalk? Hvem er du som smalltalker? Bogen giver baggrund og viden - og ikke mindst: en række værktøjer til at blive bedre til at smalltalke.

Mød din kunde : Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Camilla Larsen Schmidt ( GBCLS@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus